Ga naar het hoofdmenu Ga naar de inhoud

HAS Hogeschool scoort een 9,8 bij klanttevredenheidsonderzoek Cedeo

  1. HAS Organisatie
  2. Actualiteit
  3. Nieuws
  4. HAS Hogeschool scoort een 9,8 bij klanttevredenheidsonderzoek Cedeo

Onze bedrijfsopleidingen en maatwerktrajecten scoren goed op klanttevredenheid. Zo goed zelfs, dat we een 9,8 gekregen hebben bij de recente Cedeo-erkenning.

Aan de hand van periodiek klanttevredenheidsonderzoek onder inkopers van opleidingen en andere HR-diensten beoordeelt Cedeo de aanbieders op kwaliteit, continuïteit en klantgerichtheid. Cedeo voert dit onderzoek al heel lang uit voor HAS Hogeschool en we scoorden nog nooit onder de 8.

Docenten, bedankt!

Anouk van Rossum, adviseur onder andere op het gebied van cursussen en bedrijfsopleidingen, is nauw betrokken geweest bij de Cedeo-erkenning. “We zijn uiteraard supertrots op deze resultaten. Het laat zien dat onze klanten de kwaliteit van onze cursussen en bedrijfsopleidingen enorm waarderen. Het zijn onze docenten die hiervoor gezorgd hebben en ik wil hen daarvoor bedanken. Zodra de HAS weer open is, snijden we zeker met elkaar de taart aan.”

Tweejaarlijks dus actueel

De Cedeo-erkenning heeft als voorwaarde dat 80% van je klanten ‘tevreden’ of ‘zeer tevreden’ moet zijn over de kwaliteit van de dienstverlening. Daarnaast wordt de erkenning iedere 2 jaar opnieuw toegekend zodat deze altijd actueel is. Veel opdrachtgevers hebben als voorwaarde dat ze alleen diensten afnemen als een instituut Cedeo-erkend is. De Cedeo-erkenning is dus een mooie bekroning op ons werk.

Bekijk het volledige Cedeo rapport

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de sector en HAS Hogeschool activiteiten?